Organizacją wydarzeń zajmujemy się od blisko 25 lat. Przez ten okres wypracowaliśmy niemałe zaplecze organizacyjno-logistyczne.
Pracujemy z najlepszymi dostawcami usług w branży. Z sposród których wielu stało się naszymi przyjaciółmi.
Dzięki naszemu doświadczeniu możemy podjąć się organizacji najbardziej skomplikowanych i wymagających wydarzeń.
Poznaj nasze biuro
Tomasz Wójtowicz
Partner zarządzający / Dyrektor generalny
+48 501 480 083
tomasz.wojtowicz@grupamontownia.pl
Piotr Wroński
Partner zarządzający / Dyrektor organizacyjny
+48 502 296 392
piotr.wronski@grupamontownia.pl
Zuzanna Ćwik
Project Manager
+48 66 00 23456
zuzanna.cwik@grupamontownia.pl
Mateusz Martyna
Specjalista ds. video i multimediów
+48 794 684 972
kontakt@widziszto.com
Piotr Gólski
Project manager / producent
+48 502 612 846
piotr.golski@grupamontownia.pl
Dlaczego warto z nami pracować?
01
Doświadczenie i profesjonalizm
Organizacją wydarzeń zajmujemy się od blisko 25 lat. To niemałe doświadczenie pozwala nam znaleźć właściwy balans pomiędzy marzeniami a realnością zamierzeń. Dzięki czemu niezawodnie "dowozimy" zaplanowany efekt.
02
Kreatywność i innowacyjność
Lubimy to, co robimy. Cenimy, jeśli jest wartościowe, użyteczne i eleganckie.
03
Wszechstronność usług
Oferujemy kompleksową obsługę. Począwszy od planowania i koordynacji, poprzez scenografię i dekoracje, catering, aż po technologię eventową. Dzięki temu wszystkie aspekty organizacyjne są w rękach doświadczonego zespołu a nasi klienci mogą być dumni z efektu.
04
Rekomendacje i pozytywne opinie
Lubimy pracę w dobrej atmosferze a nasi klienci i podwykonawcy lubią pracować z nami. Relacje są dla nas ważne. Te najlepsze trwają od początku naszej działalności.